Budapestre költözésem után az egyik hazalátogatás során egy használtcikk árusnál találtuk az alábbi járgányt. Karcos volt, biztos estek vele párszor, de jó vételnek tűnt.
Vásárlás után még Sárospatakon elvittük egy szerelőhöz aki rendberakta. Aztán amikor volt rá lehetőség felhozattuk valami teherautóval.
Vízhűtéses volt, az oldalsó légkiömlőn hidegebb időben is kellemes meleget árasztott. Akkor még téli motorozás fel sem merült. A kinézete ellenére kb 50km/h-ra volt képes, ami valahol lehangoló.
Akkor még a Nyugati téren laktam albérletben és a Dévai utcában dolgoztam a Vodafone-nál - a színösszeállítás nagyon tetszett - és hol a társasház udvarán, hol az iroda mélygarázsában parkoltam vele.
Nem mentem vele nagyon sokat. Egyszer egy vihar utáni estén kitaláltam hogy fölmegyek a Gellérthegyre fotózni. A hegy tetején egy kanyarban megcsúsztam, elestem, a motor meg becsúszott egy parkoló autó alá. Motoros kabátban voltam, így nem lett nagyobb bajom, csak kiszakadt a farmerom, és kb két hónapig fájt a bordám. A motoron lett pár újabb karc, de az autó sértetlen maradt, így olcsón megúsztam.
Egy másik alkalommal pedig szentendrén estem el vele poros fehér aszfalton, de az még ennyi bajjal sem járt.
Egyszer Szentendréről hazafelé megállt és nem tudtam újra beindítani. Szerencsére 500 méterre volt a legközelebbi szerelő. Megcsinálták, meg rendberakták a hátsó futóművet is mert épphogy nem esett szét.
Valamikor elkezdte engedni a hűtővizet a blokkból, de vagy nem volt pénzem megcsináltatni, vagy nem sikerült - régen volt már - mindenesetre sokat állt az iroda mélygarázsában az után is hogy már nem dolgoztam ott.
Egy teherautóval aztán visszakerült Patakra, ahol valahogy sikerült orvosolni a problémát, de már nem akartam visszakapni, inkább meghirdettük. Sokáig kínáltuk és végül elég olcsón ment el.
Addigra már a Giorno-val jártam, sőt már a Yamaha is felkerült Pestre
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése